لاغري با اعتماد به نفس

لاغري ، وزن كاهش و حل مشكل چاقي

لاغري با اعتماد به نفس

۹ بازديد

لاغري با اعتماد به نفس 

 

لاغري نه تنها اندام شما را متناسب مي كند، بلكه سطح سلامت رواني شما را نيز بالا مي برد. مزاياي رواني لاغري با اعتماد به نفس مي تواند به اندازه مزاياي جسماني آن مهم باشد. بعضي از اين مزايا همچون افزايش اعتماد به نفس ، نتيجه غير مستقيم لاغري است. براي مثال وقتي لاغر مي شويم و فرم اندام مان تغيير مي كند، احساس رضايت بيشتري مي كنيم. 

 

ديگر مزاياي لاغري با اعتماد به نفس

  • بالا رفتن عزت نفس
  • افزايش رضايتمندي
  • كاهش خطر افسردگي
  • كاهش تنش و فشار رواني
  • بهتر شدن كيفيت خواب

ريشه لاغري با اعتماد به نفس 

 

چاقي مردم دلايل زيادي دارد. از زياده روي در خوردن، تا تنبلي  و كم تحركي. اما جالب است بدانيد كه لاغري با اعتماد به نفس ، به مشكلات عاطفي ريشه دار در تجربه چاقي اشاره دارد.

شايد تعجب كنيد از اينكه بفهميد علت نرسيدن به لاغري ، مربوط به چند معضل عاطفيحل نشده در گذشته است. بعنوان مثال كودكي كه كمتر مورد توجه قرار بگيرد، احتمالا در بزرگسالي اين خلاء را با غذا خوردن پر مي كند. بعضي ها هم ممكنه با احساس تنهايي و زشتي بزرگ شده باشند و در بزرگسالي به غذا روي مياورند. تا احساس خود را بهتر كنند. در نتيجه با بدن خود محترمانه رفتار نميكنند. 

 

ريشه باورهاي محدود كننده شما 

 

مهم ترين چيزي كه يكبار براي هميشه بايد تشخيص بدهيد، اينست كه اين باورها ، واقعيت ندارند. بيشتر باورها از همان كودكي و اغلب از بدو تولد تا هفت سالگي شكل مي گيرند. در آن زمان باورهاي خودمان را از نزديكترين افراد پيرامونمان بدست مياوريم. افرادي همچون پدر و مادرها، معلمها و هر شخص مهم ديگري در زندگي. ادامه مطلب را در سايت منبع دنبال كنيد... 

 

 منبع لاغري و چگونه لاغر شويم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.