با فكر خود را لاغر كنيم

لاغري ، وزن كاهش و حل مشكل چاقي

با فكر خود را لاغر كنيم

۱۶ بازديد

با فكر خود را لاغر كنيم

با فكر خود را لاغر كنيم ، منظورش اين نيست كه با فكر كردن لاغر شويد !! بلكه بيشتر مقصودش اين است كه براي لاغر شدن بايد فكري داشت. كه داراي هدف و استراتژي باشد. متناسب با شرايط و سبك زندگي شما، طراحي شود تا شما قادر به اجرا آن باشيد. 

به احتمال زياد لاغر شدن يكي از برنامه هاي اصلي زندگي شما بوده است. بطور قطع، وقت و انرژي زيادي از شما گرفته است. تجربه هاي زيادي درباره  تغذيه با رژيم هاي غذايي مختلف داريد. هميشه فكر و ذهن شما مشغول سايز  و وزن ايده آل بوده. حتي هزينه هاي گزافي را به شما تحميل كرده است، ولي نتوانسته ايد به تعادلي از ذهن و جسم برسيد تا جسم خود را به فرم مناسب درآوريد.

با فكر خود را لاغر كنيم

در اين راه بايد ابتدا به خودآگاهي و درك و شناخت خويش برسيم. در جامعه امروزي باب شده است، هر كسي كه احساس كند نياز به لاغر شدن دارد، بدون هيچ فكري ، ابتدا رژيم غذايي را شروع كرده و همزمان در يك باشگاه ورزشي ثبت نام مي‌كند.(آقايان در رشته بدنسازي و خانم‌ها آيروبيك)

بعد از مدتي هم بخاطر نداشتن انرژي حاصل از غذا نخوردن، بدن توان ادامه دادن ورزش را ندارد. ضمن اينكه آسيب هاي ورزشي ناشي از ريكاوري نشدن عضلات؛ شخص را خسته و درمانده مي‌كند. همين نقطه است كه ورزش را رها مي‌كند و رژيم را مي‌شكند. ادامه مطلب را در سايت منبع دنبال كنيد...


منبع لاغري و لاغري شكم و پهلو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.